Ett uns av förvirring.

Jag skriver det här angående ett annat inlägg som jag skrev för väldigt länge sedan. Eftersom jag kände att jag behöver en uppdatering på ämnet.


Jag insåg att jag blivit så mycket mer självsäker i mitt skrivande, nu för tiden VILL jag att folk ska kunna läsa det jag skriver, för några månader sedan hade det varit en mardröm. Då skrev jag bara för mig. Nu skriver jag för mig och de som känner sig manade att läsa, för nu för tiden bjuder jag in er till att bli delaktiga i mina motgångar och mina glassiga toppar.


Och det är jag stolt över. Något jag är mindre stolt över är att jag tvingar mig själv att skriva något om träd, hur det nu kan komma sig.  Jag menar det är inte särskilt logiskt att jag tvingar mig själv att skriva(?) men övning ger färdighet, och jag vill ha färdighet. Därför ska jag skriva om träd.


Jag ber dock om ursäkt för att mitt inlägg är oorganiserat, förvirrande och ganska flummigt, dock gick det inte att undvika... jag känner inte för att vara seriös idag och då är jag inte det.


Jag tycker att ni som läser det här ska ta chansen att vara med i Bombadil's short story tävling, den på ningen. Det blir så mycket roligare om fler ställer upp! Den här månadens tema är (förvånande nog) träd! ;)  


http://bombadilpublishing.ning.com/group/Bombadilshortstory

Ha en fortsatt trevlig helg!


/Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0