puh

jag borde skicka iväg mind maps till intresserad bokförlag. är veckor sen jag lovade det.
jag borde skicka iväg en ansökan till en stortidning i sverige och hoppas att jag imponerar.
jag borde också skriva på någon av mina bokideer och mejla en tatuerare.
jag borde städa i lägenheten efter gårdagens tjejkväll.
men mest vill jag bara äta lite mat och lägga mig i sängen för att läsa ut New Moon och förbanna att jag inte har tredje boken tillgänglig.

men ska tänka på allt det där andra viktiga jag borde få gjort. för sånt ska man egentligen hinna med på lediga dagar som det här. men är man lite små bakis, har en bra bok och det regnar ute. ja då lockar faktiskt sängens värme lite mer än måsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0