Jag heter Jennifer&det är jag som är den andra bruden



Okej, nu är det nog meningen att jag ska beskriva mig själv., det var i alla fall det jag lovade Julie så jag får väl försöka.


Jag föddes för 13-år sedan men är väldigt omogen. Hehe. Jag är en sådan person som lätt fastnar med huvudet mellan molnen och glömmer det som inte borde glömmas, t.ex. läxor, nycklar, busskort, väskor, datorer.. Ja, jag har glömt en dator once, det var pappas dator och allting slutade med att jag fick utegångs förbud i någon vecka., men det är en annan historia;)


Jag är inte kort, men inte lång. Älskar allt som är färgglatt och musiken är för mig näst intill livsviktigt. Eller ja, det ÄR livsviktigt.. Jag skriver vid alla humör och allt ifrån små tänkvärda ord till långa berättelser, jag skulle varken kalla det poesi eller prosa, jag menar egentligen är det ju bara helt vanliga ord.

Tillsammans med Julie, ett totalt talangbarn som precis som precis som jag, fasar och längtar till den dagen då våra böcker kommer ut, kommer jag att skriva i bloggen. Så, titta in lite då och då så får ni läsa vad vi har att säga. Jag måste dock erkänna, jag är lite nervös ^^ hon slängde ihop ett toppen inlägg (som jag hoppas ni har läst) på bara någon minut och här sitter jag 5min senare och finslipar på ingenting. Vi får hoppas att det släpper :)


Och angående att skriva; det var ingenting jag bestämde mig för att göra, det bara blev så. Jag menar, hade det inte varit så mycket tuffare att vara typ bäst i världen på att sjunga, vara idrottsstjärna eller kanske riktigt, riktigt smart?

hmm


Å andra sidan, om man tänker efter är det nog lite tur trots allt att det blev skrivandet.., annars hade ju Julie fått göra den här bloggen själv.. Och det vill vi ju inte att hon ska behöva ;)


/Jennifer


Kommentarer
Postat av: Lina

a precis så :) , skriva är inget man bästemer sig för det bara blir så

2009-06-09 @ 21:26:17
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0