Jennifer: Dagens "lilla" tanke

Att ge ut en bok, är såklart någonting glädjande men även en lång process. Och jag tror jag håller på att tappa bort mig själv; nu på vägen.


Innan skrev jag utan att tänka, bara för att jag kände för det.

Missförstå mig inte, jag vill verkligen det här. Jag kan inte säga att jag alltid drömt om att bli författare., det var inte förrän i mellanstadiet som jag började skriva seriöst. Innan dess var det mest oseriösa små ord och meningar som jag klottrade ner när jag hade tråkigt. Nej, jag har inte haft det som "mål" men nu när jag befinner mig i det. Känner jag att jag aldrig skulle vilja göra något annat. Det här är det roligast som finns! (cred till alla bombadilare)


Så det är verkligen inte det som får min hjärna att gå igång. Egentligen vet jag inte ens om det är något problem.. Det är bara det att jag inte riktigt vet vem jag skriver för längre.


För min egen skull eller bokens? 

Om man tänker efter skriver jag ju boken för min egen skull, så då har vi väl löst det.., eller?



/Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0