Jennifer skriver och fastnar.

Jag insåg att bloggen stått stilla några dagar och tänkte känna mig duktig och uppdatera. Ni vet, skriva ett sådär fint och tankvärt inlägg som på samma gång underhåller och intresserar läsaren. För person som läser bevakar och intresserar sig för bloggen att titta in på den oftare. Och ärligt talat, hoppas på ännu ett välskrivet inlägg.

Ja, ett sådant inlägg ville jag skriva, men jag märkte redan efter ett par rader att ingenting ville stanna på pappret att jag inte kunde skapa de där perfekta raderna jag ville. Jag satt helt enkelt fast. Än en gång har det visat sig att jag verkligen, verkligen, verkligen inte kan skriva när jag vill det som mest. När jag behöver det och istället för det där perfekta inlägget blev det de här..

Men sörj ej, små läsare (om vi nu har några., hehe) Jag har faktiskt fått ihop någonting idag. Den är en aningen flummig och i den där stilen jag börjat skriva i sen några veckor tillbaka. Förhoppningsvis bytar jag nog snart stil igen, jag börjar få slut på idéer. (:




*


Spring, idiot.



Så snabbt du bara kan
så att dina ben går av





för jag är inte här för
att vara snäll
jag är inte här för
att trösta dig


Jag är här för att
skapa dina tårar
för att få dig att
inte våga somna i natt


Lilla, lilla Jeffy
du trodde väl inte på
mitt "förlåt"?
Trodde du verkligen jag
ångrade mig sen senast?



Lilla, lilla Jeffy






Spring, idiot, Spring
Jag är ändå snart ifatt dig


*



/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0