Jennifer: 13liv

Jag är helt klart sprickfärdigt just nu.. Och nej, jag har inte ätit för mycket. Det är ren, skär GLÄDJE!
Min bok (läste ni det där. . MIN bok) är färdig skriven. Jag har gjort mitt, I'm done,  c'est finit, jasno je.

Jag är verkligen färdig.. och för en gång skull är jag nöjd. Nu ska bara baksidan fixas, recensioner,
korrekturläsning och sedan iväg till TRYCKERIET. Jag har ännu inte insett det, om bara några månader kommer jag sitta där med min BOK. Herrejävlar!

Å, du allsmäktiga gurka jag är så glad :)

Jag insåg nyss vad jag ska göra resten av livet och vad de borde skriva ut på recept till deprimerade.. Snacka om hög endorfin nivå just nu.

Det var Julie som bad mig att skriva det här inlägget, själv hade jag nog velat springa runt kvarteret i min nalle phu pyjamas skrikandes, tills jag blev hes. Fast, det hade kanske inte varit så moget? Jag vet att jag inte är totalt färdig ännu, det finns lite, lite, lite kvar, men nu är jag iaf. så nära att jag nästan kan föreställa mig hur det kommer kännas när jag är klar. Nästan. En sak är i alla fall säkert; jag är färdig med det viktigaste, man behöver trots allt skriva en bok för att kunna publisera en. Jag ska:

aldrig, aldrig, aldrig öppna bok filen igen. never, ever.

Det sista kommer jag aldrig kunna hålla; men det känns bra att kunna säga det och veta att jag inte behöver om jag inte vill..

/Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0